Pigg å fräck...

Inte på en fläck! Phu vad trött jag blev nu hemkommen efter arbetsdag och combatpass! Oo står ute och myser på Gamla Ullevi där GAIS spelar och är därför inte hemma ännu. Därav prima middag i form av orientaliskt välsmakande nudlar! Det e grejer för en latmask det!
Nytt rekord idag med sju deltagare! Beslöt i sista minuten att prova nya uppvärmningslåten och den kändes kort jämfört med den föregående! Ändå är den nästan sju minuter totalt, så det är väl för att den är ny som man tyckte den ruschade fram. Kände mig dock inte alls hemma i koreografin ännu, så körde gamla resten av passet förutom muy thai:en och stretchen.
Efter passet körde jag igenom några av de nya men uj vad segt det var i kroppen då! Ska dock försöka hinna plugga in några fler till på onsdag så vi kanske kan köra dom då.
Ensam som jag är på den här anläggningen utan speciell release som de andra, tar jag mig friheten att istället fasa in den nya några låtar i taget. Tror det kan kännas lite bättre för mina få deltagare som inte är så vana combatanter att åtminstone få några gamla bekanta att ta i ordentligt till.
Nu börjar ju vårvädret smyga sig fram lite försiktigt, vilket brukar påverka deltagarantalet. Det har tinat nåt otroligt under helgen vi varit borta!
Ska käka upp resten av nudelmiddagen nu och kolla några låtar innan jag kryper i säng. Imorgon kör jag igång nytt kursblock med inköparna. Jag har överbokat "elev"antalet med en så nu blir vi sju stycken. Lite skillnad mot skolans tjugosju!


Kommentarer
Postat av: Anna

Uj uj, akta så du inte kör slut på dig alldeles med dina 7 (!) kursdeltagare. ;o)

2010-03-16 @ 08:47:45
Postat av: Linda till Anna

Ja, det kanske var dumt att överboka! Xo)

2010-03-16 @ 09:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0