Ömma skinkor!

We-ho! Körde låt 1, 2, 3, 4, 6 och 8 från nya koreografin och det känns i rumpan! Fyran tillsammans med sexan är inte nådig, så när koreografin sitter ännu bättre och "shoot" samt backkicks kan göras ännu bättre så kommer jag efter dessa tre månader att ha en bakdel som granit! Hoppas kan man ju alltid i varje fall.
Nu är låtupplägget spikat inför releasen på torsdag i varje fall. Jag kör 1, 4 och 8 och så delar Ylva och Anna på resten. Känns riktigt bra att ha fått igång de flesta låtarna på riktigt och de växer allt mer för varje gång. Ingen capoeira alls i nya releasen, men istället har de tagit in MMA:n och lite vapenteknik á la svärd. Me like!

Oo käkade räkorna idag till middag, ivrigt uppvaktad av barnen, medan jag inhandlade en grötkorv och leverpastej på vägen hem. Kanske inte den bästa uppladdningen inför ännu ett pass imorgon, men låter man smaken och latmasken gå före näringen så får man skylla sig själv. Får väl se hur pigg jag är vid denna tiden imorgon. Blir rörigt nu dock att köra den gamla imorgon nu när jag tragglat den nya så ihärdigt. Lär väl vara virrig så det förslår.


Kommentarer
Postat av: Anna

Men gurkan är ju nästan nyttig... ;o)

2010-03-17 @ 21:56:51
Postat av: Linda till Anna

Det är sant! Och *lever*pastej kan väl inte vara så illa heller? Och mjölk? ;o)

2010-03-18 @ 06:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0