Fredagmorgon

Vad ju bara tvungen att doku-mentera synen som mötte mig när jag kom in i sovrummet igår. Inte så att han inte är van att fotas medan han sover! Hihi!
Nu ligger han fortfarande kvar och snufsar i sängvärmen medan jag inte hade ro till det och sitter här igen. Har inte packat en pinal ännu inför Luleåtrippen, men det borde inte ta så lång tid. Vi mellanlandar i Sundsvall så flygtiden är över två timmar. Ska ladda in combat-musiken på mp3:n så jag kan passa på att plugga under tiden.

"-Var är min frukost på sängen??" Gormas det nu från sovrummet. Ack han försöker fortfarande!

Frukost, röja, packa, tömma kattlåda, fylla på kattmat plus vatten, vattna blommor, dammsuga och dubbelkolla packningen så allt är med. Så ser början på dagen ut. Ikväll vankas tacos hos den från och med imorgon enhetliga familjen Wikström! Mums!!! :o)





Kommentarer
Postat av: Anna

...och ni är såååå varmt välkomna! :oD

2010-03-12 @ 10:01:37
Postat av: Daniel

åh såååå myysigt!! Söt man!

2010-03-12 @ 11:13:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0