Tips

Camilla skickade snabbt ett tips på tröja! Skitbra juh! Hittade fler bra alternativ på den och andra webbshopar!
 
Den till höger är ju ingen "hands off", men indikerar ju ens ståndpunkt beträffande det andra jag skrev om. :o)
Synd bara att det börjar vara lite kallare väder när min mage börjar synas, så ett linne lär hamna under något annat. Det där man läst att man kan bli varmare i kroppen på grund av ökad blodmängd är då inget jag känner av ännu i varje fall. Sitter med poncho och handledsvärmare som vanligt. Hur kunde jag vara så dum att bara ta en tröja imorse?

Hittade en annan lite kulig tröja som kunnat passa mig, gudmor som jag är till lille Aron! Höhö!
Finns så mycket roliga tröjor, men när ska man egentligen ha dom? När vi var i Pisa kastade jag många blickar på ett linne med Mario Bros 1up-svampar på! Hur gulligt som helst, men så fick jag ställa mig frågan hur mycket jag behövde den egentligen...suck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0