Under ytan

Det här projektet är en veritabel mara! Jag blir tokig på alla dessa färgbyten med enstaka maskor av ena färgen här och enstaka maskor av andra färgen där! Och så intag och missade maskor och fel-räkning, backa tillbaka och göra om, fortsätta för att upptäcka att det inte blev någon skillnad, backa igen och göra om göra rätt, för att upptäcka att det blev fel ändå, för att inte tala om felet man upptäcker för flera varv sedan! Jag har lyckats komma en bit ändå men har låångt kvar! Att det kan vara så tålamodsprövande det här med stickning! Tog mig nog lite vatten över huvudet när jag gav mig på detta projekt igen! Grrrrr!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ska det bli en liten katt kanske?! :) På en tröja kanske? :)

2010-07-21 @ 17:56:34
Postat av: Anna

Om det är vad jag tror så har min syster stickat den. :o)



Bra jobbat så här långt!

2010-07-21 @ 19:30:35
Postat av: Linda till Elin

Jag vågar inte avslöja vad det ska bli utifall jag misslyckas! Xo)

2010-07-21 @ 21:17:49
Postat av: Linda till Anna

Åh, och hon gjorde den säkert i ett nafs! Jag var alldeles för orutinerad för att ge mig i kast med ett prpjekt som detta! XoI

2010-07-21 @ 21:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0