Det är kul...

... att ha mycket att göra, så länge man känner att man har kontroll. Jag gillar när det är mycket på jobbet, känner mig nyttig, effektiv och behövd. Dessutom går tiden väldigt snabbt, så helt plötsligt är det ju snart fredag! Flyttkartongerna är nästan packade inför morgondagens eftermiddag då flyttgubbarna ska komma. Denna gång behöver vi alltså inte flytta själva. Hälften av vårt landskap har redan flyttat, och imorgon försvinner alltså resten. Tillbaka upp till VAK.
Jag är lite nervös för ikväll. Senast jag hade så full klass var på releasen, men då var vi tre instruktörer tillsammans. Nu är det bara jag och mina tabbar som jag inte ska göra! Ibland känner man sig lite som Sid i Ice Age (tvåan tror jag), där han stöter på nån flock "minisengångare" som gör alla rörelser Sid gör. Förskräckt inser jag att jag gör fel rörelse, men alla deltagare följer med och är glada och nöjda ändå! :o)
Nu är det dock inte bara två nybörjare som igår, utan ett gäng vana combatanter jag möter ikväll, och om jag bara tänker på hur jag själv var som deltagare, så blev jag lätt störd på en instruktör som kom av sig eller gjorde fel. Antagligen därför jag sätter så höga krav på mig själv.

Har förresten blivit bjuden på ett bröllop till! Min kollega Helena ska gifta sig, också i mars och festen är helgen efter Annas i Luleå! Ujuj, vet inte riktigt hur jag ska göra! Måste ju kolla med Oo också.


Kommentarer
Postat av: Anna

Måste du kolal sånt med Johan? Det är väl bara att göra som grabbarna. Tacka ja och informera honom om det sen. "vi har ju ingenting inbokat..." ;o)

2010-01-21 @ 16:33:21
Postat av: Linda till Anna

Hahahaha, det är sant! ;o)

2010-01-21 @ 16:41:35
Postat av: Anna

Inte för att du kommer att göra så... Men du skulle kunna. ;o)

2010-01-21 @ 20:50:29
Postat av: Oo till Anna

Ja, det skulle hon lätt kunna göra... Jag har inga problem med det. Har redan sagt att det är upp till henne hur hon vill göra!!! :)

2010-01-22 @ 11:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0