Mió vem?

Anna har nu spikat tid och sånt för frisör och smink (för henne) och frisör för mig inför hennes stora dag. Jag ska visst få en Mió Evanne som tydligen är nåt av en kändisfrisör och författare. Ojdå, det lät ju lite spännande, så lite efterforskningar á la Google tog vid. Av salongens hemsida kan jag inte låta bli att undra om det är en frisörsalong eller teatershow som förevisas, men den sticker onekligen ut! För äran och minst 1500 spänn, så jag kan inte annat än ta för givet att det blir en fantastiskt läcker hårkreation!


(Mió från hans krönikesamling Gallimathias)


Jag har ännu inte beslutat mig för vilka skor jag ska ha till Elins klänning. De svarta kändes inte riktigt rätt både färg och stilmässigt, och de strassglittrande bröllopssandaletterna känns lite väl somriga och tunna. Vad ska man ha då? Känns inte som att vita passar till den ljuslila färgen, och att hitta skor i samma färg lär vara svårt! Jag är ändå inne lite på svarta, men i annan mjukare stil, fast sandaletterna kanske inte är så illa ändå med tanke på att klänningen också hade lite bling-liknande upptill. Hm.


Kommentarer
Postat av: Mió Evanne

1500!!!

1600 om jag får be.

Min nya blogg kommer snart att starta upp på .se

men än så länge kan ni studera

www.evanne.net

2010-02-26 @ 22:33:24
URL: http://www.evanne.net
Postat av: Linda till Mió

Jaså minsann? Damn vad snygg jag kommer att bli! ;o)

2010-02-27 @ 07:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0