Nuttin but Thursday

Föga imponerande middag, men så kände jag inte för något mer avancerat eller kostsamt heller. Efter en rejäl lunch nere i fabrikens restaurang var jag inte särskilt hungrig heller. Slog ihjäl tiden innan passet på Frölunda torg där det blev en sväng i Bokias mysiga lokaler. Älskar att gå omkring bland alla böcker!
Blev ett impulsköp hos denna lilla butik också. Handgjorda pastaknyten fyllda med gorgonzola, 35-månaders lagrad parma-skinka och sås av soltorkade tomater. Tänkte att det kunde bli ett delikat litet inslag i helgen!
Likväl lyckades jag ändå inte slå ihjäl tillräckligt med tid, men förutseende denna gång hade jag med mig tidsfördriv till instruktörs-rummet!
Nästan 30 deltagare blev det vilket är bra med tanke på att vårvädret nu börjar locka ifrån oss deltagarna. Kändes rätt bra i kroppen, vilket man nog kan tacka lunchen snarare än middagen för.

Sitter med "Nuttin but Stringz" i öronen. Minns ni "America's got talent 2008"? Om inte, kolla nedan!

Viss skillnad från det jämmerliga gnissel man själv frambringade som sexåring! Men man får väl anta att de också började någonstans. :o)
I vilket fall vann de inte, men de kom trea och jag skulle kunna tänka mig att köpa deras skiva.
 


Oo gav upp ett sällan skådat garv, så fyllt av skadeglädje att han nästan storknade när tv-sporten skildrade IFK och AIK:s senaste förluster. Skadeglädjen är visst den enda sanna glädjen?

Kommentarer
Postat av: Oo

Heja GAIS!!! :)

2010-04-30 @ 10:14:36
Postat av: Stefan

Obsalut!!! Go GAIS!!!! :)

2010-04-30 @ 10:41:46
Postat av: Linda

Som sagt... :o)

2010-04-30 @ 15:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0