Urgh!

Slut i axlarna! Det var riktigt jobbigt där halvvägs in i passet, då axlarna protesterade hejvilt! Det släppte dock något allt eftersom passet rullade på, men nu är det inte mycket kraft kvar där jag sitter intill Oo i arbetsrummet! Fick den där osköna känslan när vi sprang på stället, som att hjärnan krymt och hoppade omkring innanför skallbenet! Är det bara jag som upplevt det? Det var längesedan sist, men det känns precis som hjärnan lossnat och dunsar runt därinne för varje hopp man gör. Aj, aj, aj!

Middagen innan passet blev en picknik utanför Oos gamla högstadieskola i Mölndal. Vi skulle mötas upp i Frölunda för brie- och salamibaguetter på någon mysig plats, men så ringde en märkbart sur Oo och meddelade att han lyckats låsa in nycklarna i bilen!
Linda fick blåsa till Kondi och hämta reservnycklarna. Därför räckte tiden bara till picknik intill en rondell på en skolgård! Men det var samma sol och mysigt ändå! :o)

Nu ska jag lägga omkulle mig en stund i soffan innan det är dags för sängen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0