Minipaus.

Näpp! Inga kurser eller möten idag, så det blev de bekväma dojjorna! :o)

Fick ett tips av Anna på en hemsida med lite klänningar! Alltid bra med lite förslag och idéer till vad man kan tänkas vilja bära, och jag fastnade för denna som hon föreslog (känner hon mig eller?)
Visst är den fräck? Rysch och pysch i överflöd är ju inget för mig.

Jag är inte så förtjust i de klockformade tajta sakerna (man måste ju kunna gå!), men kolla "axelbandsgrejen" på den andra bilden.
Diskret och lagom "utsmyckning", som fortsätter upp över axeln!
Det finns som sagt så otroligt mycket att välja på, och snyggt är det, så att hitta den man vill ha blir nog inte helt lätt! Måste finna tiden och ta tag i detta snart! Denna helg är redan fullbokad. På fredag åker vi till landet med Henrik och hans fru och lilla dotter, där vi stannar över. Henrik och Johan blir kvar sedan för den whiskyträff de ska ha på kvällen tilslammans med överiga utvalda grabbs.
Själv ska jag vara på instruktörsmöte klockan 10.00, innan vidare färd till Kålleredsanläggningen och öppet hus där jag ska köra prova-på-combat.
På söndag är det kvartal för combaten, då jag äntligen ska få prova nya releasen! Sedan följer det intensiva musik- och koreografipluggandet ända fram till releasen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inga fötter på bordet, du vet väl vad jag har sagt om det!!!!!!!!!! :)

2008-09-04 @ 12:31:16
Postat av: Johan

Varför kommer inte mitt namn med, men här är det..................^

2008-09-04 @ 12:32:44
Postat av: Stefan

Skall bli kul att se dig i högklackat! :o)

2008-09-04 @ 13:14:44
Postat av: Linda till Stefan

Jätte...jag kan tänka mig att du inte har några problem att föreställa mig drattandes på ändan! :o)

Jag funderar på skoterskor...eller gummistövlar. Tryggt förankrade på jorden!

2008-09-04 @ 13:22:30
Postat av: Linda till Johan

Nej, det är ju inte så lätt för dig alla gånger...

:o)

2008-09-04 @ 13:23:30
Postat av: Elin

ååå, vad svårt det måste vara med klänningen! Finns ju hur mycket som helst att välja på! :)

2008-09-04 @ 14:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0