09.00

Är klockan precis! Solen strålar ute, men termometern visar bara drygt fem plusgrader!
Har precis laddat in combatmusiken till mobilen, och hittade samtidigt några bilder jag tog när jag och Johan var på Klätterfabriken. Bildkvalitén på min mobil är väl sådär, menmen.
Det var ett tag sedan vi var där, första gången Johan provade, andra gången för mig. Grymt jobbigt!
Har förresten träningsvärk sedan repetitionen av nya passet igår! Den nya Capoierainspirerade rörelsen Esquiva är verkligen asjobbig!

Johan har dragit till fotbollsskolan och jag ska väl försöka få mig någon frukost. Någon god mat ute följt av biobesök står på eftermiddagens program. Kan ju passa på att ta en "Dagens bild" på mig själv! :o) Hallohallo! Hey, denna uppdatering syns ju på skärmen! Snacka om pinfärsk bild va? Är inte tekniken fantastisk!?



Väldigt skönt att ha en oplanerad lördagkväll! Då vi upptäckt att det är så enkelt, snodde vi ihop en äppelpaj att frossa på efter korv och mos-middagen! Med massor av Marsánsås! Mmm!

När jag kom hem från träningen igår, beordrade Johan in mig i köket att dricka!
??
Så fort jag kom in i köket såg jag den! Knivstället! Det har legat på köksbänken några månader, men nu hade han satt upp den! Den var ju något för lång, så han hade fått ta bort en liten del av listen, så nu är knivstället där på väggen för evigt! :o) Men det blev skitbra, och syns där bakom honom.

Ha en riktigt skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0