Doggie!

Tillbaka i gulingen efter morgonens kurs. Inköpschefens assistent var riktigt go och trevlig! Här sitter jag och kör varmfläten på full gas för att få bort imman på rutorna. Jag tror gulingen läcker in regnvatten, så när bilen blir varm och sedan lämnas, ångar den igen fullständigt!









Men jag måste ju bara få visa att vår nya fina rondell nu också fått en alldeles egen rondellhund! Visst en han söt! Jobbarna måste ha undrat vad tusan jag knäppte på där jag gled förbi... Blixten var nog lite väl avslöjande!




Kommentarer
Postat av: anna

Aha, ja jag gillar verkligen västkusten med! Blir kanske det sen för oss också!



Jag är från Lund från början, så det är en bit ;)

2008-10-16 @ 17:12:11
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0