Klämvadå?

Är det julafton? Utförsäljning på Systembolaget? Nej, det är den andra maj och klämdag för mååånga! Skulle så varit även för mig i mitt förra liv...
Volvos i vanliga fall knökafulla parkeringar ser snopet tomma ut med sporadiskt ensamma bilar (vilket är vanligaste märket tror ni?). Korridoren jag sitter intill är mörk och jag kan tillåta mig att skruva upp Radio City lite högre än vanligt.

Apropå Radio City: Hade besök av Anna med sambo och dotter förra helgen. De kom på onsdagen och jag var tvungen att jobba, så när biljetter till Horse Show på fredagen låg i potten i "Bäst av fem", tyckte jag det vore ett möjligt tidsfördriv för sällskapet medan jag jobbade! Ringde in, kom fram, kom med, och vann!!
Att biljetterna inte var intressanta för sällskapet gjorde inte så mycket, framför allt när jag dagen efter hämtade dom, och det visade sig att de var gamla!! Den stackars receptionisten irrade runt och ringde Tommy för råd. Ett tag blev jag rädd att de ändå skulle fixa fram biljetter, men så fick jag tre dvd-filmer istället :o)

I onsdags fyllde Johans bror 35 år. De har ju köpt tomt som de ska bygga hus på, så Nicke var där och röjde. Hela familjen planerade att åka upp och överraska och hjälpa till. På vägen hem var det dags för Raj-Raj i Tommy show. Jag messade in och önskade få denna timme tillägnad mig, för att jag äntligen skulle få använda min yxa som alltid legat oanvänd i min bil (och mobbats för)!
Några bidrag lästes upp, inklusive mitt, och så FICK jag Raj-raj! Wee! <oD

Do-do-do-do-do-do-do-do-doo
Raj-Raj!!

Körde båda Combatpassen i Kållered denna vecka, tisdag och torsdag. Ösigt, trots att det var relativt få igår 1:a maj. Ska ta över Idas tisdagspass resten av våren, och hon frågade även om jag ville köra dom under sommarschemat, vilket jag naturligtvis ville! :o)

Vaknade inatt av marig smärta i halsen! :o(
Min ena kollega har varit snörvlig och eländig under veckan, och nu verkar jag inte sluppit undan!

Vill inte, vill inte, vill INTE!

Atchoo!


Attans!

Kommentarer
Postat av: Anna

En riktig stammis på Radio City, det är vad du är och kul var det att höra dig på radion. :o)

Nu har jag fått till en broderihylla - i köket. Hm. Men det är dock en hylla speciellt dedikerad för mina grejer. Idag ska jag lägga ansökan (som ligger i hallen) på lådan. Känns kul och spännande. Hoppas hoppas hoppas.

Kram!

2008-05-07 @ 09:30:27
URL: http://andasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0