Det är ju...

...andra advent idag. Himmel å pannkaka! Johan är på fotbollsskolan och jag sitter här och knapprar som vanligt med en uppmärksamhetstörstande Fia framför mig.
Jag har träningsvärk, inte oväntat. Combat-DVD:n rullar i bakgrunden. Magen kurrar och ber om frukost. Inget särskilt på programmet idag förutom storhandling. Om vädret är bra blir det kanske en promenad i ...var det Skatås Johan sade?
Kan inte riktigt fokusera på skrivande nu känner jag. Vill vara byta fönster till combaten! Har en känska av att stickning och kaaaanske blogg kommer att halka ned på priolistan denna vecka! Plugga pass plugga pass plugga pass!
Tänk de som har fler än ett att lära sig? Många har ju både tex Body Pump och Body Balance! Träffade Linda S från Stenungsundsanläggningen på kvartalen igår. Hon kör ju både Body Combat, Body Pump, Body Balance och S-Core!
Så jag ska vara tyst.

Var det förresten bara jag som blev kär i Jesper Blomqvist efter hans sista åk?

Från expressen.se


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: sofia

Tack så mycket!

Det är så otrligt att dom kan åka så bra!

2008-12-07 @ 13:58:46
URL: http://softiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0