Wfh


(null)
Trevligt att mötas av present när man kommer hem efter en hård dags arbete, se vad fet och fin den är!
Trött som en gnu och ont i magen kände jag inte alls för att ge mig ut i måndagskvällen men Forest femmes kör ju bara måndagar där jag därmed endast kan varannan. Jag vet ju också att det alltid känns så himla bra efteråt och så också denna gång. Magknipet återkom dock med råge, från att ha hållit sig i skymundan under tiden, är inte det underligt?
Blev väldigt ojämnt tempo med bitvis helt obanad terräng genom buskar och snår till spikbranta backar främst uppåt. Kul ändå och endast smärre känningar i knäet.
(null)
Virkat som en galning under helgen och är nu en bra bit in på fjärde delen - som skulle varit klar i fredags då femte delen släpptes. Dagarna rusar på och jag kommer inte hinna den innan sjätte och sista delen släpps på fredag. Känns rätt ok ändå.

Det blev en utflykt till Stora Amundön med Lilltjejen och en kompis i det fina lördagsvädret. Kyligt men vackert så extra mysigt att sjunka ned i sängen under min växande filt och virka medan barnen lekte på övervåningen.
(null)

Allhelgonahelgen närmar sig och jag har mycket som sker just då som måste förberedas och planeras för att förlöpa smidigt. Nu väntar två dagars facilitering av kurs och då det var ett tag sedan och jag dessutom ska hålla moment jag ännu inte gjort känner jag mig nervös. Skönt att då kunna sitta hemifrån i lugn och ro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0