Love it!

(null)
Alltså, har hört att man förr i tiden knödde in tre vuxna, fyra barn och en sanktbernadshund i en bubbla för två veckor i fjällen utan problem - typ. Om jag hade skippat maten hade jag kanske sluppit praktisera Tetris där bak så när vi ska hem räknar jag med att kunna ha fri sikt bakåt!
Diner 45 är ett trevligt ställe utanför Sunne, på lagom avstånd för lunch, vilket märks med kö för att komma in. Gick rätt smidigt i alla fall och gott var det. Kanske lika bra att kön hindrade oss från att gå loss på efterrättsmenyn.
Regnigt och trökigt större delen av vägen men när vi klättrade upp mot Sälenfjällen kom vinterväglaget med snöfall och lyckokänslan fyllde hela mitt inre.

(null)
Tjejerna röjde på utsidan medan vi installerade oss. Digital nyckel via mobilen och skidutrustningen levererad till stugan, otroligt smidigt! Imorgon blir det åka av, äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0