Schizofrent

(null)
Solen skiner, regnet dånar, himlen är blå och så vräker det ned igen. Vädret är schizofrent medan vi kör ned till Falkenberg för att titta på, just det - kattungar! Vem är jag, kattkvinnan att säga nej när min Lilltjej vill fylla tomrummet efter Lilla Grå? Mamma Brittisk korthår och pappa Norsk skogskatt, sprollar roll för en kattunge är en kattunge - bara fullkomligt och underbart oemotståndlig. Första oktober hämtar vi lilla Mona Sahlin, ett namn som med största sannolikhet kommer att ändras, haha! Jag röstar på Syrran.
Sen eftermiddag drog jag till Pranafestivalen medan Lilltjejen var på kalas. NW hade ett tält med halvtimmespass av deras gruppträningsutbud där jag plockat grymma låtar att representera combaten. Yoga är tydligen fokus i den festivalen så vårt gratistält med dånande musik stack onekligen ut. Få på passen men god stämning bland oss ändå och Booty Move som jag testade lär kännas imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0