Totaltäbt och riddigt

Konstigt det där hur man kan vara totaltät samtidigt som det rinner. Ser sådär ouppfostrad ut när jag äter och måste tugga flämtande med öppen mun. Då är det bra man hållit sig hemma. Pallrade mig ut dock för lite proviantering. Och dagen till ära fick jag ju tillse varma kanelbullar till Ronjas och kompisens hemkomst från skolan. Kompis nummer två för att träffa Syster. Till slut blev det för mycket till och med för henne så hon slog läger bakom soffan. När ungskruttarna bad om hjälp att flytta den tyckte jag det var läge för dem att tänka till en extra gång och fatta piken.
(null)
Den snoriga bullmorsan ställde sig till och med och rullade köttbullar till middag. Det är ju så rackarns gott. Notera grönsakerna, klapp på axeln!
Imorgon måste jag ju bara vara bättre. Puttat möten framför mig så jag nu har fullt imorgon. Underbart med halvtimmesmöten back-to-back... Klockan har passerat halv nio, läggdags för självömkande förkylningsynkedomar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0