Mmmmm!

(null)
Åååh rattvärme som jag har saknat dig!
Känner mig frusen, förkyld och ömklig. När Lilltjejen till slut somnat igår hämtade jag Syster för att placera henne i lådan igen, ge lite mat och låta henne sniffa runt lite. Synnerligen ynkligt att se en sådan liten skrutt morra och fräsa åt Gråbröderna. De är både nyfikna och avvaktande mot nykomlingen. Tuffa är de inte precis. Gick och lade mig och undrade över tystnaden. Till slut fick jag gå upp och kolla vart hon tagit vägen. Hon hade lagt sig intill Lilltjejen, otroligt sött!
Jag ville dock också gosa med kattunge och bar helt sonika över henne till mig. Där blev hon kvar hela natten tills min avkomma kom tassande framåt ottan och gosade vidare. Det blev väl ingen högkvalitativ sömn för oss precis - men mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0