Inte alltid så genomtänkt

(null)
Hamnade i den nyöppnade Mölndals galleria. En överbokad klass behövde vikarie och jag kunde inte låta den bli inställd. Höll tydligen Christer vaken halva natten med mina hostningar men kan bara erinra mig några typ få under kvällen och kanske morgonen. Typ. Det gick så himla bra igår med den otroligt sköna känslan att ha energin tillbaka i kroppen. Nästan fullt i alla fall. Det tillsammans med en del av helgens lärdomar i genomförandet samt massa positiv feedback efteråt gav mig motivationen tillbaka och det stukade självförtroendet att räta på sig. 

Vikarierar imorgon också, min torsdagsklass därefter och kör igång Majorna på lördag. Sjuk i tre veckor och så går jag loss med sex pass denna vecka efter träningshelgen. Kanske inte så genomtänkt men nu får det lov att gå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0