Sköna lördag


(null)
Simskola, frisör, shopping, ärenden, prat, spel, film och handarbete, så kan nog vår lördag sammanfattas. Älskar att besöka garnbutiker då jag blir så inspirerad och himla sugen att plocka upp virk- och sticknålarna, men att slutföra projekten är desto knepigare.
Har till slut fått färdigt den andra Hjärtekatten    som länge var ansiktslös, men projektet jag började i veckan har jag banne mig nu lyckats färdigställa! Anna skickade ju så otroligt gulligt mönster som bara skrek efter Lilltjejen. Resultatet blev väl inte riktigt på samma nivå när det liknar mer en gris än enhörning men är rätt nöjd ändå, haha! Synd bara att det är så ofantligt tråkigt med alla delar som ska monteras. 
Nyansskillnader, skev montering och annat hade nog fått perfektionisten att riva upp och göra om medan latmasken i mig tycker det ger den karaktär. Hoppas Ronja tycker detsamma!
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0