Syns lite bättre

(null)
De som känner mig vet att majoriteten i mitt kläd- och skoutbud är svart, eller grått. Tycker ju det är så tråkigt att shoppa kläder som inte ska bäras på ett gym och försöket häromdagen resulterade just i två par träningsskor... Hopplös, men det är ju så mycket roligare! När jag kollar vanliga sommarskor är de bara fula, tråkiga och inte jag. 
Tog en lov på Dormy och hittade faktiskt en top jag närapå köpte - tills jag insåg att den var, just det, svart. Med nästintill barnsligt trots högg jag istället en vit och orange istället. Bra där. Undrar hur ofta jag kommer bära den.
Provade faktiskt en klänning men såg som oftast ut som en idiot. Gjorde ett försök i alla fall.
Bra med folk vid dagens combat och kroppen kändes pigg. Skönt! Skulle behöva nya träningsskor också...och löparskor. Hm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0