Härligt!

(null)
En riktig sommarlovsdag som känns i skinnet men med behag i sinnet. Kan tänka mig att varje tillgänglig strandstrimla var knökad med folk så då varken jag eller Lilltjejen är särskilt förtjusta att bada i havet åkte vi till Arendal och njöt av tystnaden. Med undantag av några som flanerade förbi längs det fina promenadstråket var vi helt ensamma. 
Fiskade, flög drake, fiskade drake (förtvivlad Lilltjej, tack och lov att jag fick tag i den med draget och slapp ge mig ut i tången), solade och mös.
(null)

Vi började dagen med Water Obstacle Rush på Åbytravet. Barnsligt roligt och vi hade så tur att vi slapp de väldigt långa köer som tydligen uppstod. En del väntade nästan två timmar för att hämta ut sina biljetter(!) och likaså mycket väntan vid hindren. Vi hade nästan helt tomt förutom till sista jätterutschkanan, men ändock inte så illa som den hann bli när vi genomblöta hade kommit ner. Riktigt roligt!
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0