35!

(null)
Två veckors semester med Lilltjejen, en veckas jobb och nu en med semester igen. De två första dagarna av sistnämnda kan sammanfattas enligt ovan: 
En grym runda igår då jag sänkte mig från 43 till 35, helt klart tack vare min nya driver. Gick helt enkelt hur bra som helst! 
Flämtat i solen med frekventa dopp i poolen för avsvalning. Till och med fånen tuppade av i värmen.
Målat lite fasad och gått ännu en runda på golfbanan - som gick katastrofdåligt enligt mig men tydligen ändå enligt mitt par. Älskar det där diket rätt över hål åtta där jag plumsade i för andra gången idag.

(null)
Vi fick regn i lördags, så ovanligt att jag var tvungen att dokumentera det. Hann avnjuta tillräckligt många timmar med sol och bad i Lerum innan man tydligt kunde se ovädret dra in över Aspen. Det fullkomligen vräkte ned, såpass att man inte längre kunde utskilja bryggan från där jag satt i bilen på andra sidan vägen. Härligt välbehövligt!
Hälsade på NWs anläggning i Lerum för några kilometer på bandet och ynka en i roddmaskinen, helt slut. När jag var klar hade ovädret dragit förbi och den galna värmen var tillbaka. Hade det inte varit för de ångande vägbanorna var det som ingenting hänt.
Hettan fortsatte också söndagen. Jag höll mig inomhus, försjunken i soffan och läste - hela dagen! Trodde jag skulle bli ensam till söndagens combat men fick ett bra gäng att svettas med. Bra dag, bra helg, bra början på semester del två.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0