Läskigt!

(null)
Kör tillbaka till fastlandet med en kompott av känslor i maggropen. Ängslan, spänning, upphetsning, oro, förväntan och upprymdhet. Efter några telefonsamtal och nu också personligt möte med min bank-, öh, kvinna beslöt jag mig för att våga. Meddelade mäklaren, åkte hem och påbörjade middagen. Mäklaren ringer, säljarna skriver gärna redan ikväll och fyrtiofem minuter senare sitter vi där kring bordet. När jag kommer hem känner jag mig darrig i hela kroppen. Antingen är det för att jag precis skrivit på ett kontrakt för mitt största köp på egen hand - eller för att jag endast åt en saffranssemla till lunch sex timmar tidigare.
Säljprocessen för min lägenhet inleds redan imorgon. Läskigt!
 

Kommentarer
Postat av: Anna i Gbg

Jippie- grattis!! Nu är det klart :-D :-D Hoppas att du ska trivas på nya stället :-)

2018-12-09 @ 15:51:27
Postat av: Linda till Anna

Tack så mycket! Ja, håller nu alla tummar att jag får mitt ställe sålt - det är liksom en förutsättning och har på mig till första februari 😅 Men hoppas, hoppas och ser fram emot en möjlig flytt! 😄

2018-12-09 @ 20:54:19
Postat av: Anna i Gbg

Det kommer gå jättebra!!
Jag har glömt berätta!! Jag såg dig på Leos lekland förra helgen- haha... om du minns en tjej som stirrade i "kalasgången", så var det jag. Jag kom först inte på varför jag kände igen den där tjejen så väl... sen ramlade polletten ner ;-) Och sen såg jag dig med Ronja så då var det ju ingen tvekan ;-) Jag tänkte jag skulle gå fram och säga hej, men det blev inget bra läge. Det var full rulle på kalas med min dotter (hon var på kalas och jag såg min chans att reka då hon vill ha sitt kalas där... ja får väl se ;-) ) Och jag såg att du också var där med dotter på kalas va? Eller var hon där med vänner? Det såg ut som det var fler barn iallafall... nästa gång ska jag säga hej, om det blir ett bättre läge- hehe...utan andra barn och föräldrar... :-D

2018-12-09 @ 22:27:46
Postat av: Linda

Tack! Men åh vad kul! Haha nej jag kan inte erinra mig någon som stirrade på mig men vad roligt det varit om du hälsat! :D
Ja, hon var där på kalas så det var full rulle :) Hoppas slumpen gör att våra vägar korsas igen, lova att hälsa då! :D

2018-12-10 @ 20:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0