Kickat ut 2018

(null)
Fick med en del av de grymma Frölundianerna efter dagens specialklass. Nittio minuter och grymt mycket folk, så jäkla kul! Snacks, dricka, choklad och utlottning och vi säger tack och hej till år 2018! Många har varit med mig i flera år, så himla roligt!

Sköna sista dagar på året. Plutten har börjat gå ut och vansinnigt gulligt att se hur Gråbröderna följer henne, ser efter sin lilla Syster. 
Emilie kom över igår och gick erfara palt för första gången och nyss nämnda lilla katt har hållit mig sällskap till pusselläggandet. Var ett tag sedan jag pusslade nu och påmindes hur rogivande det är.
(null)
Pusslet köpte jag hos ToysRus som tillsammans med BR leksaker gått i konkurs. Var liksom många andra där och passade på att se efter eventuella rabattfynd. Kändes sorgligt att gå omkring bland de allt mer urplockade hyllorna. Tänker på alla anställda och hur en så stor och väletablerad kedja kan gå i konkurs. Tänk att få ett sådant besked strax innan jul. Är det nu bara Lekia som finns kvar? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0