Fuck cancer

(null)
Olivia, en kollega som nu är på annan avdelning överlevde leukemi som ung. Inför vår stora omorganisation kommer vi att hamna i samma produktteam och Diana blir min chef-chef igen. På hennes och Olivias initiativ samlades vi alla denna eftermiddag för att pärla de populära armbanden som Ung Cancer säljer. Tyckte det var jätteroligt då jag sett andra delta i pärlsittningar och själv också velat bidra på det sättet. Nu fick jag äntligen chansen och hann göra femton stycken på knappt två timmar. Tiden flög fram! Alla fick också göra ett armband efter eget val till sig själva så med en liten tanke på Rosa Bandet blev det ett i just rosa.

(null)
Köpte en julkorg full med godis till fritidspersonalen som Ronja får ge imorgon tillsammans med sitt egentillverkade kort.
Rullat ungefär en ziljon köttbullar som ska med till Stockholm. Några slank ned till middag och lunchlådor också. Undrar om jag behöver göra en laddning till? Alltid nojig att det inte ska räcka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0