Done

(null)

(null)
Fotografen stövlade in och uppfyllde de fördomsfulla kriterierna för temperamentsfull konstnär. "Bort med det! Flytta den dit! Har du inget annat att sätta där!?" Katterna var ingen uppskattad rekvisita då de med den långa exponeringstiden skulle förvandlas till suddiga blubbar. Synd tycker jag som tycker kissemissar höjer mysfaktorn i vilket ruckel som helst - såvida man inte lider av allergi eller djup skräck för katter.
Min passerade veckas arbetsinsats med att stuva undan så mycket som möjligt underlättade markant. Blir intressant att se vad karln gör med Photoshop. Fick ha jul hemma fram till tredje advent i alla fall. Med julfirande i Sholm och Lilltjej hos Johan är det meningslöst att plocka fram den igen. Planerad visning är kort efter nyår så kan avnjuta mitt avskalade hem tills dess. Känner inte alls för att plocka upp kartongerna ur förrådet. Vad sjutton har jag i dem? Inget jag kan komma på att jag saknar nu. Lilltjejen däremot kanske kan ha vissa åsikter om sitt kliniska skrivbord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0