Rullar på

(null)
När möjligheter presenteras kan jag bli misstänksam men gav det en chans och lite tid. Bara för det är jag nu på gång att (ut)nyttja detta vars resultat kan komma att avnjutas nästa år.

Grunnar också på om jag ska lägga två tusenlappar på den så kallade AIM- utbildningen. I oktober går den av stapeln här i Göteborg men velar som sjutton om jag skulle finna det värt pengarna. Alla som gått den tycker den är grym men ändå. Jag har nog inte många år kvar som combat-instruktör. Utbildningen kan ge viss personlig utveckling och förhoppningsvis inspiration och förbättringar för mig i min roll, men. Men.

Avtalet för min bil löper ut så dags att börja jaga ny bland de hett eftertraktade R-varianterna. Gillar min V40 Cross Country men är inne på V60 igen. Får se vad man lyckas få tag i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0