35 poäng!

(null)
En skön runda i varmt väder på Torrekullas klubb som i mina oerfarna ögon var väldigt trixig med smala banor och mycket hinder. Ändå gick det rätt bra, såpass bra att jag gick på mitt par - och fick flest poäng av alla! Men visst känns det orättvist när jag får slå ut närmare green och har fler extraslag. Men så funkar tydligen handicapsystemet - och det faktum att jag är ett fruntimmer. Fast tydligen kan man slå ut från herr-tee som jag förstod - men då med extra slag, så fortfarande orättvist tycker jag. Nåväl, jag var nöjd i alla fall med min runda trots tre bortslagna bollar...
(null)
Börjar få kläm på palttillverkningen, gott! Notera det totalt fettfria stekta fläsket vid sidan av, något jag helt klart föredrar. Fyller dom ändå för sältans skull - och för att det är så de ska göras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0