31,5

(null)
Jovars, från hcp 33 till 31,5 efter att ha slagit bort mig på sista hålet. Slog följe med tre goa damer på liknande hcp som blev synnerligen förtjusta i mina driverslag. Fick till klockrena träffar fram till de två sista hålen. Generellt gick det sämre och sämre men med tanke på hur exceptionellt bra jag började då gick jag kanske snarare som förväntat mot slutet...
Antar att jag borde stagnera snart men hade ju varit kul att komma under trettio i alla fall. Har ytterligare en runda bokad imorgon men med tanke på den förvarnade värmen med uppåt trettiotre grader kanske jag borde stå över. På torsdag ska jag prova Torrekullas bana med Nicklas, det ska bli spännande! Han ligger på 25,7 men oj vad roligt det skulle vara att klå honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0