Runt, runt, runt

(null)
Världens sötaste Brorsa höll mig sällskap i badrummet igår och knorrar nu i vanlig kvällsordning intill mig i sängen. 
Min kalender har gjort en helomvändning och jag finner mig plötsligt närmast handfallen av all tid jag har att tillgå på jobbet. Jag pendlar mellan att njuta och hoppa rastlöst i stolen.
Det har varit kompisbesök och fotbollsskola i vanlig vardaglig ordning. Lilltjejen älskar verkligen sin enhörningsdräkt och man får ju nästan sötslag när hon går till skolan och man ser svansen sticka fram under jackan.
(null)

Handleden värker efter timmar med virknålen. Har startat mitt största virkprojekt och Lilltjejen är på mig att slutföra så snabbt som möjligt. Började i tisdags och kommit en bra bit på väg. Varv efter varv, runt, runt.
(null)
När solen bjöd på sommarvärme var avsikten att avnjuta den med en bok men Lilltjejen kom ut och stack till mig virkningen. Bara att jobba på! Förutom värkande handled belönades jag dock med tre till slutförda delar denna kväll. Två ben och ett...ägg!
(null)


Kommentarer
Postat av: Viktor Högnäs

Vad härligt inlägg!

2018-04-20 @ 09:23:15
URL: http://www.nouw.com/viktorhognas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0