Plugg

(null)
Medan Lilltjejen var på kalas tränade jag koreografi. De flesta kan jag få in genom att bara se på filmen men allra bäst är det ju att få köra på riktigt. Alternativlåten till nummer fyra var trixigare än jag trodde men liksom allting annat känns det bra när det sitter. Måste köra igenom den fler gånger känner jag innan släpper lös den på deltagarna. Får sedan se om jag de facto kör den men är inte särskilt förtjust i ordinarie fyran.
Kroppen kändes svag och omotiverad, inte alls pigg på den nya releasen.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Kanske beror på alla bakverk och munkar...säger bara kanske....

2018-04-07 @ 20:28:23
Postat av: Lillsyrran

Hahaha, jag säger inte kanske, jag säger definitivt!

2018-04-15 @ 08:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0