Trivialt

(null)
Tänk vad en sjal kan göra. Tycker i alla fall själv att det blir bättre med den. Eller så hjälper den mig bara känna mig mer bekväm i det jag så sällan bär - klänning! Skulle hitta något upptill men lämnade butiken med denna då jag tyckte den såg fin ut på expediten. Hade jag sett den på galgen hade jag aldrig kommit på tanken, jag behöver se kläderna på någon eller något. Stod länge och velade om jag såg ut lika mycket som Tootsie som jag kände mig, men inser att det är en vanesak. Trots allt är den himla skön och lite kul att variera med mina ständiga jeans.
Varit osedvanligt trött på sistone och slocknat tidigt. Svikande järnvärde kanske eller bara allmänt så-som-det-kan-bli-ibland. Bror tryckt intill, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0