Dag ett

Sängläge med värkande fossingar och trötta ben men mycket nöjd med första dagen här nere - One Live som LesMills konvent kallas. Första dagen och jag har shoppat alldeles för mycket!

Hotellet må inte ha vare sig våfflor eller plättar till frukostbuffén, men de har mini-doughnuts och mini-muffins! 
Notera Roberts fejk-tatuering i nacken...LesMills för att statuera äkta nörderi, och ja, jag lät mig övertalas att få en bakpå axeln!

Vi hade ganska gott om tid innan första passet så Robert ska titta till bilen som löst ut, något den gjort några gånger under resans gång. Denna gång var det dock skarpt men då vi tömt bilen kammade förövaren noll. Blev polisanmälan, provisorisk lagning, försäkringsbolag och sådant innan vi till slut kom iväg - och ändå hann till första passet, combat. 
Vi har ju precis kört igång release 73 men här bjöds vi på nummer 74, och som kommunicerats gällande den feedback (klagomål) de fått på musikens utveckling, hade de nu otroligt mycket bättre låtar. Energihöjande, pulserande låtar dom gav den där extra entusiasmerande känslan, SÅ skönt! Och visst var det kul att Dan Choen var med, som man hittills bara sett på filmerna.

Därefter var det Body Attack dom jag bara testat en-två låtar av förut - riktigt jäkla jobbigt. Nu blev jag väldigt positivt överraskad över hur mycket känsla av aerobics jag fick - från tiden jag började med gruppträning fem evigheter sedan. Tung och bra musik som helt klart gjorde mig sugen på att testa fler gånger. Instruktören var grymt duktig och man påminns hur viktig den rollen är för upplevelsen, i varje fall för mig.


Efter lunch var det dags för Body Balance. Det är ju välbehövligt för en kylskåpssmidig person som jag men jag tycker för illa om fötter för att riktigt finna den där välmående känslan som eftersträvas. Att få nakna fötter mitt i synen vid en framåtböjning eller liknande tycker jag är rent av otäckt. Och ja, jag vägrade ta av mig skorna så nej, är inte mer förtjust i mina egna!


Därefter hann vi åka och hämta bilen som fått rutan fixad! Kan inte säga annat än att det onekligen är värt pengarna att leasa när sådant här händer. Bärgare hämtade bilen och fixade som sagt, försäkringsbolaget tillsåg allt!

Imorgon väntar Combat74, CXworx, Combat75 filmning och The Ride. Hade en Body Pump också bokad men när vi så fick biljetter till filmningen den tiden faller den bort. Tror min kropp tycker det är ok...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0