Goskatter

Mötte detta mys imorse och blir så glad att jag kan ge Lilltjejen en uppväxt med husdjur. 

Har inte riktigt insett att det är kortvecka så kändes nästan lite snopet när man åkte hemåt. 
Lilltjejen fick, i varje fall med mig för första gången handla på egen hand. Just de där Extra-tuggummi är lite svåra att få tag på men har lokaliserat en mack där hon då fick gå in och betala på egen hand - med morsan diskret i bakgrunden. Kassören var supergullig och förstod med en liten blick från mig att det var hennes första gång. För det fick hon välja en klubba efteråt.
Man, eller i varje fall jag har ju i princip aldrig kontanter längre så känns bra att hon med sådana kan börja få ett begrepp om pengar och deras värde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0