Strong Together

Jo, det var riktigt roligt att stå där på scen framför massa taggade deltagare. Skinnskavda knän men ändå tacksam för den sträva heltäckningsmattans minimala dämpning. Låt fem är verkligen apjobbig!


Fanns inga duschmöjligheter så spred min odör genom Ica Maxi men fick veckohandlingen gjord.

Känner mig extra duktig som jobbade på mina sociala skills med Robert. För första gången tog jag bussen in till stan. Han fick guida mig genom det nya sättet att lösa biljetter. Heh.

Jag har ju noll koll på vart man ska ta vägen i stan så han tog mig till Toso. Trångt, för hög musik och dyra drinkar. Ett typiskt häng-ställe alltså. Ska tydligen vara bra mat där. 

Försökte hitta något ställe att skaka loss lite på men kände inte för att stå i några köer. Blev en skön promenad genom Vasa(?) istället för att sedan vänta på våra bussar en kortis på gamla beryktade Palace. Första gången på det fascinerande stället.
Nu längtar jag bara efter sängen, har två pass imorgon då jag var alldeles för snäll och tog på mig ett vikariat. 
Ser att iFånens klocka hoppat fram nu. Hej sommartid. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0