Sommardag

 

Det är inte särskilt spännande färger som Volvo erbjuder på sina bilar. Piffiga namn som "Black Stone", "Pine Grey", "Flamenco Red", "Mussel Blue" som ändock inte innebär annat än just olika nyanser av grå, blå eller vit, röd och svart. Tråkigt och fantasilöst. Dock klämde de fram en brun, Java som den tydligen kallas och den gillar jag! Stod två och blänkte så vackert när jag lämnade jobbet idag. Denna väldigt varma och solstrålarnde sommardag.

 
Fick till en bild på krumbuktande Lillis. Han är tung - och visst ser han butter ut. Supermysig!
 
Vikarierade i Majorna och fick några som bokstavligt talat vände solen ryggen för att svettas tillsammans. En stammis ville ha foto med oss så jag passade på att slänga fram min mobil också. Han är jättemysig, kör sitt egna race med egna påhitt till koreografin, alltid så positiv och tackar artigt efter varje klass. 
Skönt att köra igen, har ju bara två pass denna vecka. Imorgon är det fredag, sedan har jag semester.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0