Solkväll

Att handla hungrig är fortfarande ingen bra idé. Den skarpögda kanske noterat att glasspaketet redan är öppnat. Lite färdkost till hemvägen. 


Accepterade en vänförfrågan på FB och fick direkt ett så fint mess, blir så himla glad och suger åt mig varje uns!
Avslutade min combat-streak idag och lyckades till slut få med Maria på bild. Typ. Hon brukar föredra att stå bakom kameran och tålmodigt dokumentera mina eftersvettiga påhitt.
Bara ett vikariepass bokat till veckan så får se vad jag istället kan hitta på under kvällarna. Hum.
Hoppas på lugn på jobbet då jag är acting för Nicklas som nu gått på semester - som nittionio procent av alla Volvianer. Det blir jag och några fasthållna konsulter som kommer sjava omkring i landskapen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0