Onsdag

Kom ned till bilen och ser denna kisse ligga och gotta sig i morgonsolen. Såg så himla mysigt ut! Apropå kisse är jag kisse-vakt åt grannen. De har en rejält bastant bondkatt med trumpet utseende (måste få till en bild), som pratar med riktig basröst. Supermysig och heter - Lillis! Hahaha!



Just det, testade Body Jam i måndags. Det var...intressant. Kul mest för att jag garvade åt mina egna försök att hänga med men fick svettas rejält ändå. Liksom combaten och andra koreografipass behöver man några gånger innan man lärt sig, men Jammen är nog en av de svårare skulle jag vilja påstå.

Bjöds på tacos hos Robert efteråt, mums! Eftersom Lilltjejen inte är särskilt förtjust i det är det ju inget jag gör till oss, och till sig själv orkar man ju inte. Så var nog banne mig över ett år sedan jag åt det sist(!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0