Malmö

Känslan att glida ned mellan de lena lakanen på ett hotell - love it!


Gårdagen bjöd på kanonväder och undertecknad kände sig taggad. Sprang från Gråbo till Lerum då någon, hm hävdade att det "bara" var åtta kilometer. Det var dryga milen. Bytte där till inlines och stavar och åkte tillbaka. Efter en knapp kilometer var jag inte så taggad längre men kämpade mig ändock hela vägen, slår mig ned i gräset och kränger av mig ena skon varpå vaden krampar. Ser hur den rytmiskt drar ihop sig och kan bara försöka trycka, trycka och trycka. Jäklar vad ont det gör! Sitter nog och kvider i fem minuter innan jag vågar släppa ena handen och messa Robert om hjälp, haha!
Blev inte många knop resten av dagen. Mera fartvind på snirkel-snorkelvägar, solning, hämtmat och champagne framför film. Linkade fram där så krävdes men bra dag ändå!
Med smärta vid enbart beröring av vaden plus duktig träningsvärk undrade man lite hur dagens pass skulle gå. Men som oftast - när musiken kommer igång tar energin och träningsglädjen över. Sedan stolpar man därifrån.

Bilen packad och klar så hämtade Lilltjejen efteråt och drog till Malmö där vi nu mellanlandar gör vidare färd till Legoland imorgon. Där möter vi upp Nina med familj. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0