Mätt och belåten

Rena stormbyar drog över Götet vid lunchtid för att bedarra lika snabbt som de kommit. Några få men angenäma plusgrader smälte snabbt bort snöslasket som följde med ovädret. Lite after work med Ola och Mikael där vi återvände dit vi en gång startade för ett antal år sedan - Star bowling. Stoffe kunde inte haka på denna gång, men tycker det är kul att vi ännu hänger i och bibehåller våra middagsträffar. 
Mycket jobbsnack och för mycket mat i vanlig ordning innan Mikael krossade mig och Ola som fick slåss om andraplatsen. Lite lustigt att vi fick exakt lika poäng i de två första serierna innan jag lyckades dra ifrån på tredje och sista. Hoho!
 
Bror som varit ute sedan morgonen kom och mötte mig redan nere på parkeringen. Rätt mysigt det där hur de lär sig känna igen sin mattes bil.
Vagelproblemet har förbättrats avsevärt då jag nu kan jag se normalt på vänsterögat och sedemera slipper den där trötthetskänskan. Oändligt skönt! Annars lite småstel i kroppen faktiskt sedan igår. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0