Kväll

Min sötnöt är tillbaka och chokladbollar har tillverkats. Hennes sinne för humor har verkligen utvecklats liksom en självinsikt jag finner förunderlig för en sexåring. Min fina tjej!

Slog följe med Johan och svärisarna igår då Mölndal energi bjöd in till julgransinlämning i deras värmeverk. Himla trevligt arrangemang faktiskt och helt gratis. Ponnyridning, hoppborg, fiskdamm, fika, korv, tipspromenad och rundvandring i verket. Tycker sådant är så intressant!


Ronja blev helt fascinerad av den stora gripklon, eller som de små utomjordingarna i ToyStory: "Kloooon!"


Till mitt pass i Frölunda fick jag totalt hjärnsläpp i sista powerlåten och nedvarvningen. Blev lite improviserat om man säger så. Heh. Skönt i alla fall att kroppen kändes bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0