Lång vecka slut

Endast en vecka har gått men av allt man gjort känns det som två. Som vanligt lite konstig känsla att komma hem utan Lilltjejen och krypa till sängs i vetskap att hon inte ligger i rummet intill.

Filmen Vaiana var helt ok och som recensenterna poängterat en visuell upplevelse. Lilltjejen var helt uppslukad under hela tiden, liksom hennes morsa som också fällde någon tår där på vägen.
Med sim- och dansskola under morgonen och väntande innebandyskola morgonen därpå blev det inget långvarigt Mellomys för henne. Men hon fick se alla bidragen i alla fall innan hon snabbt slocknade i sin säng.
Har en diger träningsvecka framför mig där jag ska instruera inte mindre än sex pass med början på onsdag. En bråkdel jämfört med många av mina kollegor men ovanligt för mig. Funderar ändå på att besöka Sandras pass i Torslanda imorgon. Jag ska börja köra där varannan vecka och kan vara käckt att ha varit där och rekognoscerat lite innan.

En diger arbetsvecka också då vår andra nya resurs börjar imorgon. Insåg när jag satt med inboxen nu ikväll och han ju börjar så kan ju vara bussigt att möta upp och introducera honom på morgonen. Han har dock varit på VCC ett tag så räknar med att inkörningstiden blir minimal - tack och lov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0