Regntorsdag

Jag vet inte riktigt vad som försiggår på jobbet men P1:orna har avlöst varandra under en veckas tid! Då jag ändå inte kan engagera mig fullt ut har jag hållit mig undan och låtit min back-up samt chef hantera. Nästa vecka är semestern slut och då har jag en del att ta tag i. Skoj. Not.

Då regnet dominerat idag blev det lugnt på hemmafronten innan vi drog till Universeum. Morsan kunde inte låta bli att testa sin snabbhet. Tjugotvå sekunder tyckte jag var ok ändå, hehe!
Nu är Lilltjejen nedbäddad med tre katter så tätt intill som bara katter kan. Det pirras högt och lågt - mysfaktor hundra.
 
De har nästan varit extra kärvänliga denna vecka. Kanske för att vi var borta den förra, eller för att de är mera ute nu och därför extra glada när de kommer in. Eller så är de bara synnerligen goa kissemånsar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0