Jomensåatte

Kan inte tro att jag är den enda som råkat ut för det - att mensa ner sina kläder! Kjol i detta fall, tack och pris att jag föredrar att bära svart! Fattar inte hur jag lyckades, blod överallt, bara ned med alltihop i tvättstället. Som tur var hade jag inga möten som väntade. Megamysigt att jobba vidare i fuktigt plagg, men ändock oerhört lättad att kjolen inte var grå eller ve och fasa, vit!


Robert är i Kina igen så hoppade in i Lindholmen. De var lika pigga på att än en gång posera för honom, sötisarna!
Just det, efter söndagens pass kom en nygammal tjej fram. Hon hade kört lite combat förr på annan anläggning. "Du är superduktig, det här var det roligaste passet jag någonsin gjort!" En av dagens deltagare hade bokat annat pass på annan anläggning men bokade om sig till mitt när hon såg att jag skulle köra. Suger åt mig all denna uppskattning som ser till att påminna hur viktig instruktören kan vara för upplevelsen i gruppträningslokalen. Vi är alla olika och man brukar ju hitta "sin/sina" favoritinstruktörer, vilket man ju gjorde själv som flitig deltagare innan man "bytte sida". Är så glad att kunna vara denna föredragna instruktör för några i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0