Gårdagen

Ynka fyra grader har man vaknat upp till två dagar i rad. Kändes riktigt varmt och skönt denna morgon när regnmolnen kapslat in oss till härliga fjorton.

Fick en dragning i WAS och CDBs uppsättning av Robert igår - på bäbisnivå. Det är ungefär där jag befinner mig. Vikarierade pass två av tre för entusiastiska deltagare i megavarm sal. Svettades som en gris men kändes jäkligt bra. 
En viss liten gudson ville också ha en stygnlös hjärtekatt. Han fyller år om två veckor så att hinna färdigt borde gå - om jag är hemma och faktiskt kan jobba på den! När jag nu tränar varenda kväll på R-fria veckor blir det inte många maskor gjorda. Innebär att det måste bli desto fler nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0