April

En deltagare sade att jag seglar upp som en favoritinstruktör vilket jag tycker är otroligt med tanke på dagens insats! Första gången jag instruerade nya releasen och koreografin satt ju inte riktigt som ett smäck precis...usch! Så går det när man plöjer "Arrow" stället för pluggar. Missade många övergångar och därför pre-cues vilket jag tycker är superviktigt. Imorgon får jag ny chans när jag vikarierar för Rebecca. Körde nya femman som jag gillar, och visst är den sjukt mycket lättare än ordinarie. Den är å andra sidan extrem.


Fått lite ärenden gjorda plus en present till mig själv. Denna helg har helt klart bjudit på vårkänningar. Påsken står om hörnet, inte klokt. Att hälsa på i Stockholm har så gott som blivit tradition nu. Nej, nu är det dags för bastu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0