Overkligt

Bäddat ner mig i soffan. Nya lakan i sängen för Ida och hennes pojkvän. De ska bo här och ta hand om katterna medan jag - är på semester!
Japp! Larmet står på noll-två för att sätta mig bakom ratten med riktning Köpenhamns flygplats. En vecka i min lägenhet i Algarve, Portugal! Min vecka, min 40-årspresent till mig själv, att nyttja min vecka där nere som sammanföll så turaktigt med att inte vara R-vecka. Känns overkligt! Förra gången jag var där var Ronja två? Tre? Och åkte med Johan och hans föräldrar. Denna gången känns det som ett äventyr där jag ser mig själv göra så lite som möjligt. Overkligt som sagt!


Kommentarer
Postat av: Anna i gbg

Åh trevlig resa!!! :-) Hoppas du får en toppenvecka!!

2016-09-18 @ 18:09:51
Postat av: Linda till Anna i gbg

Tack! 😊

2016-09-21 @ 22:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0