Nattning pågår

En snuvig Lilltjej bökar i sängen intill mig. Efter två dagar hemma fick hon återvända till dagis idag och det gick utmärkt. Även om det gått bra att vobba kändes det ändå bäst att vara på plats på kontoret. Effektiv dag där jag också klämde in ett möte med min nya bankman(kvinna). Initialt verkar hon väldigt bra. Privatlånet som väntar på StV:s försäljning måste ha ytterligare uppskov, som det nu ser ut kanske ända till nästa år, så får besked om det under nästa vecka.

Utan massa möten får man en massa gjort, så också under kvällen. Hämtar ju Lilltjejen lite tidigare så tar in det efteråt. Känns bra i mammahjärtat att hon inte behöver vara kvar och hämtas sist av alla.

När jag igår för femtonde gången sade till henne att gå och borsta tänderna får jag repliken "Jajaja, du är en sån bärfis!"
Hahaha, what?

Men nu snarkas det minsann. God natt min lilla sötnöt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0